reklama

Úbožiatko Robko

Vždy, keď som sem chcela napísať, nevedela som, či je to skutočne vhodné, nutné, a nakoniec som ostala len pri úvahách. Teraz si však nepomôžem a píšem tento blog ako vyjadrenie môjho rozhorčenia nad geniálnou rétorikou nášho obľúbeného premiéra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Počúvam diskusnú reláciu na Rádiu Slovensko a náš pán premiér jednoducho neodpovedá na otázky! Teda odpovedá..., a nie len používaním jeho obľúbeného slovíčka "veľmi", ale najmä otázkami, útokmi, spomínaním ako to, čo urobil v minulosti bolo lepšie - "opäť sa musím vrátiť k...", stálym oslovovaním redaktora, ktorého tým absolútne odzbrojuje - "pán redaktor - pán redaktor prosím vás...", spochybňovaním jeho otázok,... neustálym používaním výrazov "MY bude, MY hovoríme, ak chceme byť korektní,..." hovorením o tom, že to má všetko za jeho dobrotu a za to, že vyhrali voľby - "do kedy sa mám ospravedlňovať za to, že sme vyhrali voľby?..." Nepripomína vám to niečo... niekoho? Okrem iných aj deti v puberte takto reagujú, alebo nepríjemní egocentrici, ktorí sú viac než len ľahko paranoidní...! Takéto povahy nie sú v kolektíve veľmi obľúbené, však? Tak mi, prosím, vysvetlite, ako to môže väčšina mojich spoluobčanov tak prehliadať???

Katarína Ježeková

Katarína Ježeková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Temperament ma poháňa vpred. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu