reklama

Mojím rakom

Tento článok by som chcela venovať rakom. Nemyslela som tých v potoku, ale pokojne aj tým :) Občas si prelistujem známy bulvárny týždenník, "ktorý sa dá čítať", keď som v ňom natrafila na horoskop. V pravej časti dvojstránky bola žena, ktorá mala charakterizovať aktuálne znamenie rak - Tereza Pergnerová - tak toto sme my raci, vivat!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Raci v mojom okolí sú poväčšine zábavní ľudia. No zábavní sú len dovtedy, dokiaľ sa sranda neotočí ich smerom. A to už potom nie je sranda. Sú náladoví a majú radi alkohol. Ten z nich robí nekontrolovateľnú zbraň. Nevedia čo chcú, no vedia čo nechcú, a majú vždy svoj názor. Mať za priateľa raka, znamená trpieť jeho nálady pre jeho charizmatický humor. Nie každý rak dokáže tak silno nakladať so svojími prednosťami, potom zvíťazí u neho neznesiteľnosť a ostáva sám. Keď som hľadala rakov v radoch osobností, či šoubiznisu, boli to pre mňa mená neznáme. Pomyslela som si, že mám asi úzky informačný záber, no v ostatných znameniach som tento problém nemala. Raci asi nie sú príliš kariérne typy, čo by vysvetľovalo, prečo vybrali práve Terezu Pergnerovú za prototyp raka."Ľudia narodení v znamení raka bývajú silne citovo založení, preto si nutne potrebujú nájsť skrýšu, ktorá by ich chránila pred drsnými údermi okolitého sveta. Tou skrýšou býva často domov a rodina..."Čítajte viac: http://www.zverokruh.sk/znamenie-rak/#ixzz2YAcrIBQc! Tak a je to potvrdené. Sme proste domáci miláčkovia, preto sa o nás nevie :) Tí, čo ste sa v mojom názore na vás našli, prosím, neurazte sa, len sa zamyslite a potešte, že (ako bolo roky namaľované na jednom dome vo Svätom Jure) "každý deň máš šancu byť lepším"... Ráčkovia a račice, želám Vám všetko najlepšie!

Katarína Ježeková

Katarína Ježeková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Temperament ma poháňa vpred. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu