reklama

Pravda je na internete, či v ľudských hlavách?

Tento článok vychádza z môjho dobitého vnútra touto spoločnosťou. Som smutná, že v politike nemôžem nikomu veriť, že slušní ľudia volia násilie miesto lásky (Ak Boh je láska.) A že Boh asi nie je láska ak je spájaný s Kotlebom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Sledujem médiá, komerčné aj verejnoprávne, a odvšadiaľ cítiť túto nevypovedanú pravdu. Kotleba je neonacista, nebezpečný človek. No rozprávam sa s ľuďmi a tí sa mi neskôr pomaly priznávajú, že ho volili, alebo že ho pokojne voliť budú. Veď všetci sú "hajzli"! Veď všetko je klam. Nemôžeš nikomu veriť. Okrem Ficových istôt tu nie je žiadna (haha). Teraz nás - ľudí, ktorí sa snažili zvoliť menšie zlo, ako je na Slovensku zvykom - oondili ďalší klamári a podvodníci. Hnev a frustrácia ľudí sa zväčšuje. A to je priestor pre ľudí ako je Kotleba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sa snažím dopátrať, kde vlastne ľudia berú informáciu o ňom, alebo ako je možné, že mi veľa ľudí hovorí, len tak medzi rečou, že za všetkým stoja vlastne Židia a že nás ovláda Amerika a že Slovania sú naj. Zrazu majú "všetci" bližšie k Rusku ako k Amerike. Kde to berú? Trošku pátram po internete a som doma. Zisťujem, možno úplne neskoro a trápne, že dnes nie je pravda to, čo sa uvádza v "tradičných" médiách, ale to, čo píšu ľudia, "obyčajní" ľudia. Pravda je teda na internete. Aha! Pomyslím si, a vyjaví sa mi spomienka, ako som kedysi dávno podľahla takému klamu, keď som sa z rádia Viva dozvedela o novovznikajúcom časopise Zem a Vek. Začala som ho čítať a myslela som si, že konečne niekto odhalil pravdu, že všetko v tomto modernom svete je fakt o biznise a vlastne preto je všetko zlé, nekvalitné, choré a všetci nás chcú postupne opantať, a zabiť. Dávalo to zmyslel, že do zubnej pasty sa pridáva fluór, ktorý ohlupuje mozog a potom sme všetci ľahko zmanipulovateľní, a že keď budeme jesť nezdravé potraviny budeme chorí - priestor pre farmakopriemysel, farmári budú mať vyššie zisky, my budeme viac jesť a menej sa hýbať, a k tomu nás zmanipulujú médiá a .... a a. Kopec pravdy? Asi hej, či? Ale máme mozog. A Bohužiaľ, sme ho, možno aj "vďaka" googlu, prestali používať. (Ja sama googlim o sto šesť, ale chcem s tým prestať, sľubujem.) Ale našťastie som sa narodila úžasnému mužovi, ktorý ma vždy stihol strhnúť z nesprávnej cesty. Z nesprávneho myslenia. Ako je potom možné, že to T.E. Rostas všetko vie? Odkiaľ má všetky informácie? V časopise neuvádza zdroje. Je odborník na potraviny, aj na pád dvojičiek, bol tam? Neviem, či sa to otcovi podarilo celkom - naučiť ma správne a kriticky myslieť (možno ma len vie zmanipulovať;)) - ale verím mu. Môj otec má výbornú pamäť (a týmto článkom mu chcem verejne vyjadriť svoju úctu a lásku) a okrem iného sa veľmi dobre vyzná v dejinách. Hovorí, že základom je poznať dejiny. Ako povedal aj akýsi Teramoto Takaši "Ak zabudneme na minulosť, určite sa zopakuje."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z tohto výroku sa treba poučiť vo všetkom. Môj otec mi vysvetľoval prečo vlastne vznikli vojny v Európe. Použil sédlácky rozum, ktorý ľuďom dnes chýba, a uvedomil si, že v jednoduchosti povedané to bolo kvôli preľudnenosti Európy. No a napríklad migrantov, ktorých je neúrekom, odmieta nie ako človek, ktorý ich chce zabiť lebo sú iní, ale ako človek, ktorý vie, že ak sa nezachráni on teraz, potom už bude neskoro. Európa bude opäť preľudnená a... dejiny sa zopakujú! Teraz, keď už je skoro neskoro, si to uvedomili aj iní, významnejší ľudia, ktorí s tým mohli niečo urobiť, no tým záleží hlavne na tom, aby sa sami mali dobre, takže problém nás a našich detí nevyriešia. Musíme počkať, kým sa situácia nevyhrotí. Moderná rétorika, chŕliaca sa na nás z tradičných médií, hovoriť všetko diplomaticky a nie na rovinu otvára nožíky mnohým ľuďom. V tomto demokratickom svete nemožno nazvať cigána cigánom, buzeranta buzerantom a ten, kto to spraví je blahorečený. Takéto priame vyjadrenia nahrávajú iným. Hľadáme teda "pravdu" inde, chceme ju počuť. Aj keď z iných, síce tiež nepravdivých, ale o to nebezpečnejších, zdrojov. Môžeme veriť týmto médiám? Môžeme? No nemôžeme!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento článok by bol nekonečný, a tak ho ukončím výzvou. Ľudia, študujte dejiny a používajte svoj rozum. Svoj sedlácky rozum, ktorého sme všetci dostali aspoň trošku. A uvedomte si, že násilie plodí násilie. Marián Kotleba nie je politik, je to nebezpečný človek, ktorý ak sa dostane k moci, budeme všetci ľutovať, že sme nakoniec nevolili Fica.

Katarína Ježeková

Katarína Ježeková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Temperament ma poháňa vpred. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu